tjarrå

hejjhej
har haft en as skön onsdag! eller ja, alla våra onsdagar e sköna! slutar tio över två! ;D (Y)
idag har det väl inte hänt så mycket, vaknade som vanligt klockan SJU! sen så gjorde jag klart lite grejor, och missade bussen! ajdååå! jag har konstaterat att jag kommit försent minst 2 gånger på mornarna under hela jeffla terminen, men det blir det ändring på nu, eller snart!;) e ju så skööönt att söva föfaN!
aja, hittade mina linser nu, så nu e jag fedt glad!
nu ska jag fara till stable och mocka skit, jippi. sen engelska & historia. wish me luck !
KYSSSKYSSKYSS
/ es oh ef ih ah


FYFAN JAG HÅLLDE PÅ ATT DÖ PÅ MATTEN IDAG! FÖR ATT DÄR VAR (namnet får inte nämnas) ALLDELES FÖR HEMSKT, kan ge en ledtråd; självmordsbomare, Irak, saddam hussein, jesus.. allah och alla de där jeffla namnen! USCH, TA MIG I DALEN LÅNGT HÄRIFRÅN!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback