tjaaatjaaaaa

tjatjatja....nu e jag hemma, vilket betyder att min skoltid har slutat för dagen! JAG är så jävla glad i dag! för att jag har nu beräknat att det är endast 33 dagar till min födelsedag! låter kanske lite mke, jag vet..men inte så mke när man tänker tre veckor! ;D + att det är alltså 33+4= 37 DAGAR kvar till julafton! fyfaeen asså! ett fettttt najjs jullov väntas då på två eller tre veckor?
satt vid matsalen idag.....och då säger jag; asså shit, tänk att det bara är en månad typ tills jag fyller 16!!!!, och då säger de andra....jaa, tänk att dte bara är någon månad kvar tills jag fyller 17, HAHAH, vadååå..så du är bara 15 nu? hahaha....= glädjedödare! men kan hylla mig sig med att 17 är en jävla ovärd ålder att fylla! hahaha...händer inget speciellt då...mot 16, DÅ FÅR man faen köra epa! HhAHAA...aja,,menmen...somsagt om en månad är jag 16!!! då jävlar blire party, äru på eller?

KYSS
/ ES OH EF IH AH


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback