spiiilii vili???

DIG SJÄLV
Namn? -  sofia therse westman
När fyller du år? - 20 december
Några piercingar? - öronen, men till jul blir det läppen 
Vad har du på dig just nu? - dunjacka, jeansleggings,sjal,linne &tröja
Vilken årstid är bäst? - sommareN såklart
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? -  att jag vaknar tidigt och är inte ett DUGG trött, och hinner med BUSSEN
Vad tycker du mest om hos dig själv? -  inget
Vad är du bra på? -  jag vet int nå
Vem älskar du mest på denna jorden - väännnerna
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? -  med någon man tkr om såklart!

10 FRÅGOR OM IDAG
Vad har du gjort? -  varit i skolan, suttit inne, ska snart ut med moppen och kolla runt lite ;)
Vad ska du göra nu? -  kika på idol som börjar snart!
Har du gjort något dåligt idag? - haha beror på hur de ska tolkas ;)
Vad har du ätit idag? -  lite lasagn och bakad potäter
Har du duschat idag? -  nope.
Är du trött nu? -  JAA
Vad händer imorgon? - DÅ HAR JAG INNEBANDYMATCH!
Går du i skolan? -  yeappp de e klart
Har du varit i skolan idag?  yeppp

KÄRLEK..
Är du kär just nu? -   tror det.. eller kär &kär...känslor finns väl.
Har du kysst någon idag? -  nej
Har du ett förhållande? -  naj
Är du romantisk? - klart jag äär! ;)
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? -NEJ
Har du gråtit framför någon du tyckt om, någon gång? -  jaa
Vad hette din första flickvän/pojkvän? - säkert magnus el johan ;P
Hur länge höll det? -  haha, man kanske inte var så seriös, två veckor? inte vet väl jag...längesen förfaN
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - ett seriöst förhållande
Har du varit tillsammans med två samtidigt? -  hahahah JA när jag  var Mindre...
Vem sov du senast bredvid? -  jennifer tror jagg
Har du varit tillsammans med någon som du sen varit KK med? - haha, nej..inte vad jag vet iaf
När fick du din första kyss? - hahah det var väl ett tag sen <:
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - 20 kanske ;)
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - hahahah, nej?
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - nje, gör inte samma misstag som chrille:;D
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? -  nej, eller asså nej hhaha
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? - olika ;)

6 FRÅGOR OM DINA VÄNNER
Vem vet allt om dig? - INGEN vet allt om mig, men mest jennifer tror jag.
Vem är den galnast /roligast av dina vänner? -JENNIFER SÅKLART
Vem är snyggast av dina vänner? - hahahha, alla!
Vem är mest partyprisse? -  vetnnå
Vem är den du hellst har filmkväll med? - alla såklar rt föffaan
Vem av dina vänner är sötast? -  alla e så golliga


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback