SOFIA BECAME A POLICIER

Jag är inte söt,tamifan inte snygg,absolut inte vacker, inte heller killarnas första val.




Men jag är mig själv.


Om dig
Namn: SOFIA THERESE WESTMAN
Ålder:  15 BAST
Smeknamn: ÅH, HAHA.. INNEBANDYKLUBBAN, FIA, FITTFIA, FIA MED KNUFF TUTTFIA, mja..allt möjligt som typ joel och simon säger!
Syskon: två cp barn, krille and jonna
Sysselsättning: RIDER, innebandy, springa..mja..plugga då -.-
Bra egenskaper: har tålamod, jag är tålamodets bästa vän!
Dåliga egenskaper:  jag har ett sånt jävla humör när jag sätter fart! finskt damp humör!
Linje/klass: SP1 Martins koch
Hårfärg:  blöönd
Ögonfärg: blåa, och ibland bryyn då ;)
Skostorlek: 36-37 ;)


                                                                 Jag har ju sååå tråkigt!
1. Hur mycket pengar har du på din mobil? - hahah, nu var jag tvungen å kolla..exakt: 0,62 öre

2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? -  nejnejnejnej! : (

3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag?  hm, jullispullis into das schhol, eller mja, hela 30 sp1;are.

4. Hur lång är du? -  typ 165 cm!

5. Vilken är den senaste filmen du sett? -  hm, tror att det var johan falk, eller så var det sex and the city filmen hahah! ;)

6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen - nej, det tänker jag int göra nå!

7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? - hm, det beror på vad det gäller, men tycker inte om att prata i telefon, för jag låter som en avslickad gris! och jag nöffar..hahah!

8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? - varken gifta eller skilda föfaN!

9. När såg du senast din mamma? - typ en halvtimma sen!

10. Icke godkänt i något ämne? - nejj! eller det tror jag inte iaf!

11. Mvg i något? - mja, hade..men det visar väl sig!

12. När vaknade du idag? -  kvart över sju!

13. Vilken är din favoritplats? -  om jag är sur är det rummet eller stallet.

14. Vilken plats föredrar du minst? - hm, ensamt!

15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? jag vet inte, men jag önskar faen att jag kommer ut med bra studier, och är den välutbildade polis som jag vill bli!

16. Hur stor är din säng?-   lite större än en vanlig, 1.20 tror jag? jag måste ju ha stora grejjer vafaN!

17. Vad sover du i? -  haha, trosor, ibland t-shirt!

18. Hur många kuddar har du i sängen? - jag har fyra stycken! haha ;)

19. Var har du bott/bor?  jag har bott granne med det huset som jag bor i nu, en lägenhet, sen nu bor jag granne med mitt gammla hus! hah ;)

20. Tycker du om kinamat? - ja, som fan!

21. Tycker du om kaffe?  ja, som fan!

22. Vad dricker du helst till frukost? - jag äter oftast inte frukost, men boboy!

23. Kan du spela poker? - NHE!

24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? -  hehe ja! eller det tror jag! ja Sandra hartikkas mamma! :D heheh

25. Vill du ha barn? - ja, men bara coola, annars dödar jag dem!! skojja föfan,. klart jag vill!

26. Kan du några andra språk än svenska? -  haha, ja? tyska, franska, engelska och flytande finska! ;D

27. Har du någonsin åkt ambulans? -  neeej

28. Föredrar du havet eller en bassäng? -  the ocean

29. Vad spenderar du helst pengar på? -  hehe kläder

30. Äger du dyrbara smycken? - mja, det kanske jag gör!m ::D

31. Kan du rulla med tungan? -  JA!

32. Vem är den roligaste människan du känner? -  hahaha, många!

33. Vad har du för ringsignal? - DAVID GUETTA= SEXY BITCH

34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? - haha ja!!

35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? -  en bh, vill du se?

36. Kan du byta olja på bilen? - EH JA??? eller jo ja! det kan jag! :D

37. Vilken var den senaste boken du läste? -  hm, stenhjärta var den senaste svenska, nu läser jag the wave på engelskan! * care*

38. Dansar du i bilen? -  hah nej!

39. När var du i kyrkan senast?   hm, på min tremännings dop!

40. Hur många hål har du i öronen? -  2 då ;)

41. Har du någon piercing? - tutten! haha, nejdå! eller klitoristsnippan! HAHAH!

42. Har du någon tatuering? -  ja, det står; simons mamma!

43. Har du provat droger?  - räknas kärlek?

44. Röka eller snusa? - snusröker

45. Har du pojkvän/flickvän? -  nej

 46. Vad är ditt mobil nummer?  noll sju sex två fyra åtta noll fem tre noll = 0762480530

47. Vad ska du göra ikväll? - ingenting, sitta å deppa för mig själv!

48. Har du några syskon? -  ja, då stycken cp barn!

49. Vad gör du nu? -  HAR JÄVLIGT TRÅKIGT!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback