ska aldrig lyssna på min magkänsla again

asså, seriöst...mina fredagar suger alltid lika mycke! I´ve got a feeling that tonight gonna be a good night has been into a ; I´ve got a feeling, that tonight gonna be a BAD night!
nu har jag ont i magen också..vafan. SUG MIN BALLE!
nu vill jag bara att anton ska logga in på msn, så jag kan spela röjflaggor, det är det enda som skulle göra mig pepp nu! men vafan kan ju inte deppa nu, imorgon är det ju match vafaNn! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH, KAN INTE BARA NÅGON skjuta mig! eller nej...gör inte det...vill leva fram till min födelsedag for fuck sake!

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH,a s s å jag har damp!
nej, nu blev jag glad...för nu ville alex spela röjflaggor = DÅ KAN JAG RÖJA! HAHAHAHAH...seriöst..nej..jag suger.

ingen jävla kyss idag CP

skojja!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback