MATCH

MIN NYA EPA


MATCH IDAG VAFAN :D de två första perioderna var inte riktigt mina, men kom till bra i slutet! det är då jag får lite spring i mina ben, haha..när alla blir trötta blir jag pigg, konstigt? ja...
matchen slutade iaf 6-4, öck vi vann sååklart! ;D min klubba va dum, och ville inte sätta in mina skott i mööölet..:((  det är nu poängen börjar komma till oss! (Y)
pallar inte att sticka in till stan idag, sorry..hha..men är så jävla trött, har ingen lust att partaya! så ni får faen **** utan mig ;)
fick en anonym kommentar, att jag skulle höra av mig till någon, so right! kan jag väl göra..haha, men frågan är? till vem (; det är ju dött härute! ;( och jag vill lana, sitta inne och dricka cola..hahah...och lira wow! men deleta waylon yöö ;) hahahahha...eller så kanske jag åker upp till norrland till kolargubben sigge, och frågar om jag kan så sova med simon & anton i ett björnide! mustigt!! eller så tar jag min moppe och åker ut och burnar, haha nej tack! (; måste ju byta tändstiftet på han, det är ju aldrig bytt, ojoj! MEN, jag ska ju göra om BMWn till en epa, jag menat fatta vad coolt? komma med värsta fräna epan! hahah :D snackade om det igår, vadå..skit samma.. det är väl bara att sätta på den där jeffla triangelskylten å tuta och köra, snuten kommer knappast hit endåå! ;) hahah..
jag menar, kolla vad najjjjs! haha ;) OCH jag är ju fett skillllad på paint!


Klicka för att se nästa bild


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback