JAA

nu ska vi köpa en till skoter! jak er lycklig!
nejdå, kommer aldrig får köra den, eftersom jag är så jävla dålig, men det är ju sant! haha, aja..imorgon så ska jag övningsköra! får se hur det går...men övning ger färdighet! haha, så håll utkik så kanske ni ser mig! ;)  nu håller jag på att pluggar tyska, har nämligen prov imorgon..får se hur det går då..:( aja, jessicka får väl MVG som vanligt, duktiga kakan! :D  svininfluens sprutan ska tas på onsdag! kakan och pullis tog den idag, verkade inte göra så ont trotts allt endå! (; är det bara jag som har trott att svinuflensan var inblandat med grisar / svin? HAHAHAH, jag dör...
aja, nu ska jag fortsätta med plugget!
KYSS
/ ES OH EF IH AH

i´ve been thinking of you, all the time.. <3
you know who


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback