heheheeheheheh



VI ÄR NOLLOR MED HUMOR MEN BÄTTRE ÄN DIG 
VI ÄR BRUDAR MED STIL SOM GLIDER MED BIL
VI HAR FÖTTERNA I LUFTEN OCH FIXAR TILL RUFFSEN
VI GILLAR SKOLAN FÖR MR J LYSER UPP VÅRA DAGAR
VI GILLAR ATT RIDA FÖR VI HETER FIA OCH FRIDA
VI SKA TA EN BUSS TILL ULLARED OCH SHOPPA, OKEJ?


diggar dig kompiiiiiiiz

http://www.youtube.com/watch?v=W0xcmcKVM1w

Jag vill inte raka mig mer
nejnej


jag köper inte nå rakaludder
inte heller nån rakahyvel
jag låter mitt skägga växa ut
så jag kan göra en stor knut
jag har bara tvättat skägget en gång
tonen är en vacker song
man kan hitta massa saker där
i mitt skägg, jag håller så kär

(refr.)
skäggig man, ahaa
jag är skäggig man, gör så gott jag kan
skäggig man, ahaa
jag är skäggig man, gör så gott jag kan


/ Frida Haensson
HAHAH


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback