hallo ich heisse sofia

nu har jag kommit hem från skolan! haha ;) dock för typ en timma sen! har nyss kikat på nyaste avsnittet av andra avenyn! fett bra asåå! finns på svt hemsida! ofta man lägger ut den före sändningstiden? haha, menmen...fick tillbaka franska provet idag som jag tyckte gick piss, men fick fan ett VG haha! (; trodde seriöst att jag skulle få IG! aja, nu håller jag på att pluggar till nästa prov, nämligen svenska..ja tro mig eller ej, men man har tydligen prov i det också...as mkt grammatik som jag fattar 0 utav! haha..
en skola den skolan
en båge den bågen

ska väl ikke sitta så länge till här, eftersom min käre mor tjatar om " att man kan få cancer utav stålningarna från datan".HAHAH! aja, ska endås upp ¨å träna innebandy vid sju! HAHAHAHAH, fyfan...sist jag tränade så var jag seriöst hög, hög på bensin..och jag är fan seriös..skulle tanka min moppe när jag skulle hämta julia å åka till träningen, så då hade jag jääävligt brottom, och moppen var snustorr + att det var kolsvart ute...och jag hade inge lysE heller, samt ingen tratt¨, så jag bokstavligen HÄLLDE i bensinen, och hälften kom utanför...PÅ MIN TRÄNINGSBAG, och innebandy klubban, så min träningsväska STANK BENSIN! och det stank serrrriii i hela omklädningsrummet, och allas reaktion var lika; usch! det luktar diesel! haha ::( SÅ jag satt å sniffa på den där lukten i ca 40 minuter, och var lagomt hög innan träningen.! haha, och min koncentationsförmåga var nere på ---- minus...! (; HAHAHHA så kan det gå
+ att den stinker fortfarande! :(
KYSS
/ ES OH EF IH AH



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback