ett gott skratt förlänger livet

det är nu eller aldrig, ditt val
om du vill ha mig, nu kan du få mig så lätt.

tjaaa, kom nyss hem från dres-träningen ;) hä gick väl bra! (a)
IGÅR var det match mot ludvika, eller ludervika enligt min mening, usch fy & blä och allt man kan säga till den matchen, vi tappade hur många mål som helst i första period. det va då vi var som segast, och de var på topp. men sen i andra & tredje persioden hade vi övertaget. vi skulle fan vunnit! matchen slutade iaf 4-7.
och jag gjorde ett mål! (; hehehe...ah..och jag är ju tydligen en "känguru" på plan! (; hahah, blev kallad det utav våran "kirri kirri" tränare LarZ! för jag springer så mkt, men det gör jag ju inte? (A) HAHAH.
aja..nya tag till nästa match, och jag ska verkligen inte få lika mycke damp som jag fick på denna match,...hahah fyfan..har aldrig känt mig så JÄVLA arg! kunde seriöst ha slått ihjäl ngn stackare! fråga jennifer ;)
aja, nu ska jag duscha...sen äre dags för en rolig engelska läxa :(

vi ses
kyss
/ Es oh eh if ah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback