double di double da double di double da

en as seg fredags dag! kom hem från skolan för 30 minuter sen! faen, snart lördag ju! hahah....aja..bara bra att dagarna går fort, desto närmare jullovet å min födelsedag föfaN! just nu sitter jag här och lyssnar på david guetta- sexy bitch..men enligt min mening sexy boy! hhaha......the best song ever! double di double da..... vad händer denna mörka fredagskväll då? själv har jag ingen aning, ska till stallet nu iaf..lä möcka åt min cheval! men på nått sätt har jag en känsla, en känsla som säger: I´VE GOT A FEELING, THAT TONIGHT GONNA BE A GOOD NIGHT! det hoppas jag! hahaha...men vet ikke hur..men det får väl slumpen avgöra! nu ska jag titta på ett klipp från skogsturken, sen ska jag åka iväg på min "30 km" moppe! :(


he's nothing like a boy you've ever seen before!
Nothing you can compare to your neighborhood whore!
I'm tryinna find the words to describe this boyl without being disrespectful!!!

KYSSKYSSKYSSSKYSSKYSSSKYSS


nobody is perfect





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback