asså fyfan vad seriös jag är..

Skulle du vilja vara längre? nej
Skulle du vilja väga mer?ja
Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon? inte arg, om inte han känner något längre så är det väl så.
Skulle du vilja ha sex med en kändis? klart
Kan du röra på öronen? nej
Kan du slicka dig på näsan? hahaha NEJ
Kan du kolla i kors med ögonen? japp! (;
Kan dina föräldrar lita på dig? HHAHA JA? ALLTID
Kan du låta bli att prata på 4 timmar? NEJ det kan jag seriöst inte
Kan du vara på fest utan att dricka? ja, är somsagt en nykterrist (;
Kan dina vänner lita på dig? ja
Kan du tänka dig att pierca naveln? ville de förut, men ikke nu.
Kan du suga?JA SOM FAN
Har du ett syskon? jak, CRILLEvilla å jonnaponnna
Har du varit full den här månaden? MEN NEJ, ÄR JU NYKTERIST VAFAN
Har du någonsin haft sex med någon? hela jävla fucking världen
Har du pussat någon som är fyra år äldre? ja
Har du haft sex med någon som är fyra år äldre? JA, har ju haft sex med hela världen
Har du haft sex med mer än tre personer? om jag har haft sex med hela världen så har jag haft sex med fler än tre pers må jag säga ;)
Vem vill du bli full med? en roliii såklart, men e ju nykterist ;)
Vem är snyggast i världen? johan avdullaj
Vem såg du full senast? jag e ju föfan nykterist
Vem vet allt om dig?
ingen vet allt om mig
Vad drömde du inatt?
om din mamma
Bikini eller baddräkt?
borat dräkt
Snyggaste läraren?
HAHAHAHAHAHA
Är du mörkrädd?
SOM FAN, är toom rädd när jag kör moppe
Har du någon gång haft på dig ett par trosor?
nej, va e de?
Riktig gran eller plastgran?
vad är det för skillnad på riktig å plast?
Tänt eller släckt när du ska sova?
jag vet inte, förstår inte begreppen
Har du spelat tjej i en teater?
´JAAAAAAAAAAAA
Duscha eller bada?
duschgaaa
Gay?
ja



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback