Allmänt test

Allmänt test 2

Vilken svordom använder du mest? fan, jävlar, jävlar skit, fitta, kuk.
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 7.00
Var köper du dina matvaror ifrån? haha, jag köper ikke food
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? mja!
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? jag skulle köpa godis
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? ja, I know many secrets! ;)
När var senast någon stötte på dig? hm, HAHA..någon äcklig turk på msn!
Vad åt du till middag senast? PIZZA
Kan du vissla? kan du vissla sofia, jagvisst kan jag det! :D
Tittade du på tecknat när du var liten? ja, det gör jag ju fortfarande föfa!N hahah
Äger du några popband t-shirts? MJA! hellyes
När flög du senast? i somras, till turkarnas land!
Pratar du några andra språk? mjarååå! hittea suiuna päätäjäärvi couisnua!
Har du gråtit offentligt? haha, ja! både skratt och ledsna tårar!
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? JAAA
Vad har du med dig in på bion? godis föfaN
Vad har du för väder? mke fint
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? det var nog bild elr HK.
När sov du senast på golvet? hehehe i dont remember
Vilken är din favorit drink? hmm..minto med oboy :D
Gillar du din boendesituation? nej, JAG BOR JU I SJÄLVASTE SLUM SLUM KVARTERET I VIKMANSHYTTAN! CHALASCALA
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? typ åttio timmar
Är dina dagar fullbokade och stressiga? ja,,, always
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? JAA
Hur gammal blir du nästa födelsedag? sweet sixteen
Tror du på liv på andra planeter? HAHAHA NEJ
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? JAG ÄR BÄST, JAG KLARAR ALLT. GLÖM DINA BEKYMMER IMORGON KOMMER ANDRA
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? JA
Tycker du om att krama folk? JA! (a)
Äger du en digitalkamera? ja
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? typ sofia loren
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? JAAA
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? nej, i love meet
Är du mörkrädd? ja som fan
Tre saker du alltid har med dig? mig själv, mobil & din mamma


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback