ÅH jag har så jella tråååkigt...

Nämn något som gjorde dig glad igår:  HAHA, ingenting faktiskt, igår var det verkligen min otursdag!
Vad gjorde du kl 08 imorse:  då var jag påväg till bussN
Vad gjorde du för 15 min sedan:  kikade på idol
Det sista du sa högt:  vart är min datorsladd?
Det senaste någon sa till dig: DEN ligger i lådan ;)
Vad har du druckit idag:  jag blev full på min coca cola.
Vad var det senaste du åt: godiiiis
Vad var det senaste du köpte:  hm, de senaste jag köpte var nog godis :D
Vad är det för färg på din ytterdörr:  en vit, med ; varning för hunden;)
Vad är det för väder hos dig nu: tråkigt "novemberväder" utan snöö :(
Godaste glassmaken: TYP choklad eller nåt hah (;
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: mja, jag vet inte...är väl bara ngn myt..men man vet aldrig (;
Sover du tungt:  mja, kanske det (; sometimes
Drömmer du mardrömmar:  ja, det har hänt några gånger att jag drömmer HEMSKA!
Trivs du med ditt jobb:  jag hant nå jobb nååå...jag studerar föfaN
Favoritklädsel:  topless! HAHAH, skojja..naken...skojja.... bekvämt :D
Favoritlåt just nu:  typ, david guettas sexy bitch, eller nya lady gagas; bad romance.
Vad ser du om du tittar till höger: en mikro som är urkopplad :D
Vad gör dig glad just nu:  ingenting...
Vad ska du göra härnäst:  jag vet int nåå :(
Höger eller vänsterhänt:  jak er högerhänttt
Humör just nu:  ganska stabilt faktiskt :D
Favoritgodis:  lakkerist
Kläder just nu:  niketröja, och fotbollsbyxorna :D
Sommarplaner:  FYFAN vad jag ska schteeka, nej..! haha, men vill åka ngnstans! :D
Hur många kuddar sover du med:  jak sovä med 4 kuddäää
Spelar du något instrument:  nejk, men förut spelade jag fiol ;D
Morgon eller nattmänniska:  jag kan varken säga att jag är en nattmänniska eller en morgonmänniska ;)
Vad är viktigast för dig:  mke e viktigt för mig du :D
Är du kittlig:  HAHAH, ja som fan. jag dör när nån kittlar mig
Snarkar du:  jag vet inte :D
Stjärntecken:  jag brukar skjuta mig själv! HAHAH, = ledtråd ;D
Äckligaste insekten:  fästingar och spindlar :(
Stökigt eller välstädat:  helst välstädat, men jag har ju oftast städat ;)
Längtar du mest efter just nu:  ATT HA NÅGON HÄÄÄÄR!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback