2012

2012
2012
2012
DET är de enda siffrorna som kretsar intuti min lilla 15 åriga hjärna just nu...JORDENS UNDERGÅNG...enligt mayaindianerna så tar deras kalender slut något blahabla datum år 2012, och dom hade tydligen förutspått med tsunamin också, och då hade dem rätt :S fyfaen assooo, jag menar...2012 tar ju jag studenten? jag får köra bil, jag får dricka jag får göra ALLT föfaN, och då ska jorden gå under?
och nu har det kommit en film som heter just 2012, och handlar om hela jäckkkla världens undergång, assåååååå....okej, jag vill seriöst gå på den filmen, 2012 och twilligt, någon får fan sitta och hålla hand på 2012, för annars kommer jag seriöst dö....okej, jag ska först fylla arton, sen ska jag leva livet...och efter det kan jorden gå under.
tack för mig
KYSS!

klart att just en dum blondin går på sånthär!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback