visst var det bättre förr?

låt rubriken tala, det var seriöst bättre förr..
säger som min mattelärare elisabeth; HEJHEJ!!! (fakesmile)
åh, jag vet fan inte vad jag ska skriva längre, mitt ordföråd är empty!
åh jag hatar mig själv, för att jag aldrig kan visa känslor, kan inte visa vad jag känner, damn! om det bara vore så lätt så skulle jag springa fram till dig och ******************* hahaha, ja!
IM FREAKING OUT!
nu är jag jävligt trött, kom nyss hem från innebandyträning, fyfan vad det sög! haha! :( åh, jag känner mig så......lat? önskar att jag var lika hurtig som jag var förut, då kunde jag fan sticka upp 6 på morgonen för en springtur runt gåran, och ja...nu..vill jag inte ens anmärka hur lat jag är, orkar inte ens gå ner och hämta posten!
* fyfan, + att jag hatar verkligen att springa till bussen, jag ska sätta upp en skylt utanför allén vid mig, så att den alltid stannar där! (;  eller så bosätter jag mig i en liten håla i hedemora! fan vad skönt egentligen, vikmanshyttan är så B! HAHA, skojja...nejdå...I love my friends here!
åh, gud va mycket åh det var här, jjjjjjjag vill bara gå till kylskåpet och smälla i mig grädde! VA ÄR DET FÖR FEL PÅ MIG? TROR att jag är upp i varv inför imorgon, eftersom det är dags för svinsprutan då! usch, alla som har tat den har blivit sjuka ju! jag är väl så lik en gris som man kan komma, speciellt när jag skrattar! HAHAHAHHAHAHAHA NÖFF.,
 nu ska jag sova, eller nej, jag ska ta ut tvätten, sen ska jag städa rummet, SEN SKA JAG SOVA!
KYSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback