tjugofjärde december två tusen nio

vad ska man skriva? tja, god jul...antar jag? ;) men har redan sagt det, men kan ju aldrig säga det för många gånger heller! (; god jul god jul god jul god jul!
vaknade halv 8, skulle till stallet vid nio, så då kom jennifers far och hämta moi!
jag och jennfa red en tur i vhyttan med tomteluva+ hela kittet! ;)
sen kom jag hem, duschade blahaaabla, + onödig info..sedan kom mina snela syskon hem, som mobbade mig hela kvällen..! chrille va lika tattig som vanligt! (; men, får väl stå ut den lilla tid som han är här!
men trevlig jul iaf, jag klagar int..fick lite julklappar iaf, vilket tyder på att jag har varit lite snäll detta år iaf! :DDDD hehehehehehe..
menmen, nu orkar jag inte skriva nå mer, har brist på skrivning! :P har sååå jävla tråkigt!

kyss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback