sofia westman in DA HAUSE!

tjaaatjaaaa, nu är jag här igen.. just nu är jag så jääävla glad, vet inte varför, men min livsgnista är så jävla vaken :D haha, känner mig så fri på nå sätt, inga mer prov på 3 jäääcla veckor! och nu är det bara leva & slappa och vara med jennifer mfl! ;D I GOT A FEELING, THAT THIS GONNA BE A GOOD, REALLY GOOD HOLIDAY!
ihelgen blire å tolka med besta! så jäävla kul! ;) då ska hon få se på FAN..! haahaaaaaaaaaaaaaaaaaa....HAHAHA, JAG DÖR, till helgen så ska vi vara i vasahallen ett tag; FÖR DÅ ÄR DET JULKUL MED ROLF & LARSA! hahaha, jag döör,,,,,, undrar va dom kmr hitta på!(;
okej, ni märker att jag låter jävligt glad, för de e jag! min födelsedag om två dagar, och NU ska jag åka skoter!!! assåå åhhhhh, orgasm dag...skojja! hahahahahahahaha,,,,,,<333333333333333333333 ¨ÅHHH NU BÖRJAR JERRYY SPRINGER, måste se det innan jag går! :D sen blire innebandy träning, och om två dagar ska jag köra bil, då jävlar bliree åka i vhyttan! ;) ASSÅS SHIT,KÄNNS så overkligt på nått sätt, tänk att jag, får köra bil, liksom....SHIT? hahahahah :D


KYSSS KYSS MÅNGA KYSSAR FRÅN EN GLAD/HAPPY/ SOOFIAAA


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback