shit pommes med frites!

märkte ATT jag knappt har uppdaterat min blogg på 3 dagar! shhhiiiit..
aja, men under de tre dagarna har de hänt mke! som vanligt har jag spenderat dagarna med jennfa + några till, men dom är inte så viktiga!! SKOJJA ;) hehehehhhhhhhh.
jag är så trött! missade innebandyträningen igår, men den va inställd endå fic k jag reda på (; sen hade vi, damerna...match mot de gamla "dam-veteranerna" ;S haah..det har jag glömt bort! OCH på lördag har vi match mot p96? driver dom med mig eller, dom är ju faaaiin upptill min belly buttom :D
nu såg jag en grej som gjorde mig down, men jaja..smällar man får ta, en dag kanske blahaaabla står utanför dörren med rosor! ellllllller inte.
det va som en smäll i facet

aja, god jul....antar jag?




      



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback