promenad i vinterkylan

nu har jag kommit tillbaka från promenaden, fick bara ett ryck att jag ville ut å springa..men tyvärr så hejdades jag av min far! tar väl död på mig själv om jag börjar springa i den här kylan, så det blev promenad ist! (; måste hålla igång så jag klarar en högre nivå än 13 på bib-testet! haha, skojja..nejru, men fick lite dåligt samvete, eftersom jag inte va in till stan idag med laget, så tränade lite sjäv nudaa! (; hoppas att ni hade kul på träningen och " jul-kulet med LARSA & ROLF" hha!
åh vet int vad jag ska skriva, så jag får väl sysselsätta mig själv med en söt-lista ;D

2009 börjar gå mot sitt slut....

...här är en sammanfattning av ditt 2009!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?: JA DET KAN MAN SÄGA
2. Höll du några av dina nyårslöften?:  hahah, njaa.. hade ett godislöfte på 1 år, men det sket sig direkt, räckte i 1 vecka ;)
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?:  NJEN
4. Dog någon som stod dig nära?:  NEPP
5. Vilka länder besökte du?:  TURKIET!!!
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?: mja, umgås mer med dom jag <3333

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?:  hela sommarlovet <3
8. Vad var din största framgång 2009?:   vinsterna i dressyr!
9. Största misstaget?:  nja, vet int
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?: japp, mke sjukdomar här (;
11. Bästa köpet ?:  charles owen! ;)
12. Vad spenderade du mest pengar på?: hahah, jag tror fan de va godis!
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?: ja, de kan man säga...
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?: hm, blondin, robert er du en neger, i like to move it, just dance, hahaha...ja..många roliga ;)
15. Var du gladare eller ledsnare i år mot förra året? gladare tror jag :D
16. Vad önskar du att du gjort mer?:  svårt att säga
17. Vad önskar du att du gjort mindre?:  -
18. Hur tillbringar du julen?: med familj vs släkt!
19. Blev du kär i år?:   ja
20. Favoritprogram på TV?:  prison break, andra avenyn
21. Bästa boken du läste i år?:  din mamma på pizza! så jääävla bra, kunde inte sluta läsa den, SERIÖÖÖST!
22. Största musikaliska upptäckten?:  MIG SJÄLV, har upptäckt vilken jävla underbar stämma jag har!
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år:  jag fick en nästrimmer, som jag önskade mig! HAHAH ironi
25. Något du önskade dig men inte fick?:  jag ville ha barbarasssssssssssssssss
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?:   jag fick presenter och var mke klad :D
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?: jAPP
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?:  yeye wowow
29. Vad fick dig att må bra?:  DE BESTAAAAAAAAA
30. Vilken kändis var du mest sugen på?:  mums, alla...näråååå...taylor lautner! asså seriöst, blir helt extas när jag bara skriver hans namn! ;)
31. Vem saknade du?:     punkt slut
32. De bästa nya människorna du träffade?  inte träffat, men lärt känna bättre!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback