nu är jag här (igen)

åh, nu blev jag ledsen..trodde att vi slutade imorgon, men nejnej, nu slutar vi tydligen på fredag istället! :( haha.....somsagt, engelska prov imorgon, och jag orkar verkligen inte plugga, är så jävla trött i min blondinhjärna för tillfället, jag vill bara ut och kasta mig i snön och vara glad, men nejnej, nu är jag ju TYDLIGEN sjuk, och får ikke vistas ute ;) haha.. men bara två dagar kvar i skolan! dock har jag bara två dagar kvar sen blire tre veckors lov! fyfan vad gott.
imorgon är det en jääävligt onödig dag, men måste gå..har ju prov!
samhällslektion inställd, eller vi får tillbaka provena. svenska = fyfan. haa
idrott inställ engelska prov, sen tyskan inställd :D sen fredagen har vi fika, sen slutar vi!!!!!!!!!!!!

SUG PÅ MITT SCHEMA :(

http://www.novasoftware.se/webviewer/(S(qidh1s55sfpe03bxftj2uqqr))/design1.aspx?schoolid=90920&code=546315



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback