jag måste ju uppdatera ;)

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV:

1. är du singel?
  JA..hahha
2. hur gammal är du?  snart 16.
3. är du uttråkad?  mjaa.
4. är du ledsen? njaaaa ½ (;
5. är du italienare?  det tror jag inte.
6. är du cooling?  OM jag är? ööö, dah? mitt efternamn är coolinG? ;)
7. är du från irland?  NEJ, det tror jag int
8. är dina föräldrar fortfarande gifta?  nej de har aldrig gift sig ;>

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV:

1. tror du på kärlek vid första ögonkastet? nja, för mig en myt.
2. har du någon gång blivit sårad?  mhm
3. har du någonsin tänkt på samma tjej/kille samma natt flera gånger? om jag har..
4. har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom?  haha, Ja.
5. har du kysst någon under de två senaste veckorna?  nejnejåter nej..
6. har du haft en hemlig beundrare?  hhaha, jaa...faktiskt...
7. är du kär?  jag trore..elr ja, kär & kär.
8. vill du gifta dig när du blir stor?  fyfaeen, vet int nå asso

10 TVÅ ALTERNATIV:

1. Kärlek eller lust? Kärlek
2. Hår eller ögon?  åh, ögon.
3. Katter eller hundar?  katthund
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar? NÅGRA få besta venner
5. Tv eller internet?  internet föfaN
6. Coca-Cola eller Pepsi?  jag blev full på min coca cola
7. Utekväll eller romantisk hemmakväll?  hum, haha.. vet int nå
8. Pengar eller lycka?  money!!! pengar gör mig lycklig!
9. Dag eller natt?  bothhhh
10. Msn eller mobil?  das handy, eller ja..beror på

 
TIO "HAR DU NÅGONSIN...":

1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? NAJ
2. Brutit ett ben?  NAJJ
3. Gjort nåt du ångrar?  jajj
4. Hoppat Bungee Jump?  NAJ
5. Ljugit för någon du tycker om?  JAJ
6. Ätit en hel tårta?  haha, fyfan ja..stoppat hela ansiktet också!
7. Gjort bort dig offentligt?  om jag har!
8. Vilja bli tsm med ditt ex igen?  nej tack, jag klara mig.
9. Gråtit när ett husdjur dog.  ja :(
10. Velat försvinna? - sometimes föfan

10 SENASTE:

1. Telefonsamtalet du gjorde? ojda, kommer int ihåg, kanske mamma?
2. Telefonsamtalet du fick?  das mutter
3. Personen du var med ?  hum, jennifer?
4. Roligaste grejen som hänt?  ÅH, jag vet inte! finns så mke ;)
5. Du messade? jennifer :D
6. Du kysste? jennifer :D skojja, haha...mehn. det er hemligt..fniss skojja..
7. Du pussade?  MIN mus
8. Du kommenterade?  min mus
9. Du tillbringade natten med?  min mus
10. Du kramade?  min mus



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback