jag är så jävla uttråkad

hejhejhej
åh, det finns ju ingenting att göra, bortsett med att vara med jennifer då, det är ju det som gör det roligt här! ;) igår så sov vi över, again...va med tobbe och dennis på kvällen, skulle egentligen bli nåra till, men så blev det int, så idag var vi också med dom + oskar, men var så jävla tråkigt, hahha..så vi gick hem, sen tog jag sällskap med jennifer hem, har typ gått 10 vändor till henne från mig idag! :P haha, fyfan..helt slut...aja, fyfan, jag och jennifer har konstaterat att vi längtar jäävligt mke till sommaren, för den ska bli bäst helt enkelt! ;)
jag vill blondera mig, men pallar inte få en utväxt, är typ mörkblond nu ju, men på sommaren blir det ju ljusare, men funderar på att färga det mot det silvriga hållet, ah..ni fattar! i guess.. OH, jyst ja, nu slog det mig att jag ska ladda in lite filmer hhääär, eller nej....orkar inte, för pinsamma! ;)

KYSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback