hihihi

nu har jag nyss kommit hem från 50-åringen, var nämligen så att mamas broder fyllde fem  tio. kom på nu att jag måste interjuva eller hur faen de stavas mamma! ): haha, sen har jag resten kvar på tyska provet som ska göras imorgon, menmen, får vääl plugga i skolan! (; nu ska jag iaf interblhavla mamma, sen ska jag duscha! så får se hur mke klockan blir! (; hoppas att jag blir sjuk imorgon, för då slipper jag de dryga torsdagslektionerna! hahah ;) fast det blir aldrig som jag säger, så jag antar väl att jag är pigg som en mört när jag vaknar imöra! haha (; innebandy träning imorgon x2. först skolan sen med laget, lycka till för mig, känner mig just nu ½ handikappad, och hur faen ´kommer jag då känna mig imorgon! ;D menmen
LAV YA
kyss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback