HEMMA FRÅN GÄVLE




NU är jag äntligen hemma..så jäävla trött..va nämligen på match i gävle..dagen kunde väl ha börjat bättre ;) hahah, vaknade nio av mobilen, och julia & dom skulle hämta mig tjugoöver tio, så tänkte att jag kunde sova lite till, men vafan....vaknade av att mamma kom inspringande till rummet kvart över 10! HAHA, fyfan..kastade mig upp i sängen 0ch bokstavligen STRESSADE..haha som tur va, så kom dom lite försent, så hade 10 min på mig att packa och byta om (Y)
NOG OM DET, matchen gick så jäävla bra.
dock så förlorade vi, men vi spelade bra.. hade ledningen i andra med 6-5, sen kvitterade de till 6-7 när de var fem minuter kvar av matchen, så jävla surt..
men för min del så gick det ganska bra, gjorde två mål iaf!
TVÅ MÅL OCH TVÅ UTVISNINGAR
vikmanshyttan regerar

KYSS



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback