hej, jag heter roger och jag tycker om piroger!!

ojda, shiiit....dålig uppdatering av mig..hehe! ;)
aja, igår tillbringade jag kvällen/natten med jennifer, vi gjorde ja..en cp film? inga kommentarer, men vi är ju cp så! hahaha! (; aja, fyfan..hållde på att dö på natten, men fråga mig inte varför!
hej, jag heter roger och jag tycker om piroger

hejhej, mitt namn är sofia, och det är nämligen så att jag ska köpa gardiner till min dator..
- öh, gardiner till datorn ?? men det finns ju inte!!!
MEN HALLÅ? DAAAH, JAG HAR WINDOWS!!!!!!!!!!!!!

HAHAHAHAHHAHAAHHAHAHA

okej, nu ska jag vara seriös, ett tag.. ikväll är det träning, fyfan..booring..:( haha..men jaja, sånt man måste göra för att hålla kroppen i trimm! (; sen så ska jag vara med ett stycke jennifer, vi ska vara i gocarthallen och BADA, hä blir nog roligt!

aja,
TACK FÖR MIG LEVERPASTEJ!
/ ES OH EF IH AH



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback