hallelujah, tur att man har en sann vän!

även fast vi också har våra stunder;) hhaa
SOV hos bästa jennnifer inatt, underbart, först var jag på innebandymatch ( lördags) alltså, vi förlorade mot serieledarna som ytterst var obesegrade, men gjorde en sjuuujävla bra match, vi var så mke bättre än dem, så fattar inte riktigt hur det ligger till, vi typ sist, och dom i topp! ;) hha, aja..matchen slutade iaf 5-1, så ingä storstryk som man trodde vi skulle få, nog om det...kom iallefall hem, sedan bar det åt till -----> affärn
där var det ganska mke folk, både små & stora, men de vant nå kul där nå! så jag och jennifäj gick hem till mig, hämtade en ynka hundralapp, och bar vidare till pizzarian, jennifer gick där som §½ handikappad, hahahah såååå söt så...hon hade uggs på sig, och fick absolut inte ramla, lyckat ;) hon va påväg att ramla 373737373373773 gånger, men tur att hon har en sådan bodyguard som mig då! (; HAHA, sen kom vi in på pizzerian...delade på en kebabpizza SPPECIALOOO. mke gott, försökte visa jennifer olika trick, med både tunga och mun och fingrar...hahahahahah ;) dagens citat;
Jennifer säger: asså, när jag sitter i bilen så brukar jag visa finger mot turkar. ( så hållde hon "fuck you fingret" mot huvet, HAHAHAHAH
riktat mot pizzaria ägaren som i sin tur va en TURK, hahahaha..stackarN, och de allra värsta var att han både såg och hörde! (;
sedan så var hon ännu diskretare när vi skulle gå ut; hon ba;
ASSÅ DEN DÄR TURKEN SOM TOG BETALT, HAN ÄR VÄRSTA SNÄLL, MEDAN DEN ANDRA ÄR SÅ JÄVLA SUR! hahahahahha + ATT HAN STOG TYP TVÅ METER IFRÅN OSS!
fyfan...ÄLSKAR DENNE TJEJ! <3 hahahahha
aja, vi gick sedan hem till jennifer, åt chips vs godis vs dricka, och kikade på GRINCHEN JULEN ÄR STULEN, hjälp...fick madrrömmar om han sen! (; skojja
fick värsta julstämningen ju! älskar <3 hahaha...
aja, sedan så var jag astrött mot filmens slut, och då var klockan cirka 00.000! ;)
men sen helt plötslligt blev jag aspigg...vet inte varför men kunde ikke bara sova, var nog samma med jennifer, för hon klunka i sig en HALV COCA COLA, tyyyyp! (;
HAHAHAHAHAHAH, SENARE PÅ NATTEN, när jag var tröttare och typ halvsov....så vaknade jennifer; HON BA;

jennifer säger; men varför ska du ligga så jävla närA?
sofia säger; för att det är så varmt...
sofia & jennifer= HAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHAHA

JAG DÖR
ojdaaa
, nu blev det ett jävääävligt lååång t inlägg, så nu ska jag sluta!
trevlig läsning!

KYSS
/ ES OH EF IH AH


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback