girlS, they just want to have fun

hej där, nu är jag här.
shit asso, vaknade halv elva imorse, eller vaknade och vaknade, jag VÄCKTES, va så jäävla trött också, jag menar halv elva? då brukar jag vara klarvaken! så det får det bli ändringar på, den kommande tiden tänker jag gå upp klockan nio, därmed basta!
har nyss duschat, just förtillfället vill jag bara lägga mig ner och dööö, är så jävla trött..men ska snart göra mig iordning...ska nämligen va med en tjej som jag inte har varit med på AS länge = jennifer... ;) vi ska nog se på film och kekka godis, sen får väl slumpen avgöra vad vi hittar på härnäst!!

min bror har typ kört sönder articen, fyfan, jag menar hur lyckas man? t.o.m jag kör bättre, och faktiskt...det kan ni hålla med mig OM! på tal om motorer så ska jag köpa en ny moppe till våren, det blev ju ingen i somras..och mina tankar kretsar emellan en crossmoppe eller en vanlig! ;) AH, ni fatta skillnaden..
 VS

den till höger måste jag bara ha om jag ska ha en pulka! =)
aja, nog om det, nu ska jag gååå

KYSS



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback