en övertrött sofiaaaaaaaaaaaa

heyheyheyhey
jag har riktigt trååkigt, hehehe...aja..
smsa elr nått, jag blir bara glad utav att få en liten punkt, haahah..men dock kan jag inte svara, för jag har inga pengar, eller jo, om ni ringer =) haha, skapligt desperat man är i sin ensamhet! ; ((
jag får väl ta mig i bakN och sätta fart ut å springa, det är väl det enda vettiga jag kan komma på, förutom att gå till skafferiet/kylskåpet och rota efter något ätbart, vilket är ytterst tänkbart från min sida =) hehhehehheehe. ¨åh, åh vad det är skönt å va naken, svänga med bakn och vifta på challanchallla.aaa..
vilket seriöst inlägg jag skriver, lalallalalalalla...men nää., nu ska jag ta mig en runda runt gåran! i min ensamthet =( snyffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffftt.
hahaha
heeeeeeeejdåååååå.. om jag halkar och ramlar baklänges och slår i min blondskalle i en sten å dör, eller om jag blir uppäten av en björn, eller varg, eller räv, eller blir översprungen av ett rådjur eller flera, eller en springande människa, eller snubblar på en orm, eller blir skjuten, eller blir överkörd av en bil, eller en skooter, en spark, eller om en hund äter upp mig, eller om jag inte ser ngt och springer ut på isen och drunknar. om ngt av dessa inträffar, vill jag bara säga; jag älskar er =))))))))))))))))))))))))))))))
heheh, skojja..nejdiiiiiiiiiiii

KYSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback