ÅR 2009 BÖRJAR GÅ MOT SITT SLUT, och jag har hunnit med att;

springa i underkläder/naken i spöregn: haha, yepp! ;) vid gokarthallen i bikini! (A)
funnit många nya vänner: you bet!!!
förlorat en mycket nära vän: yapp
återfunnit kontakten med en gammal vän: japp!!!!
blivit kär: MHMMM!
druckit alkohol: öhhh, nej...vad är alkohol?
rökt: nej, absolut INTE!! (;
varit utomhus en hel natt:  MENA DET!!
varit sjuk en längre tid:  YES MA´AM
brutit nåt ben i kroppen: nej, det har jag ikke!
inte sovit på ett dygn:  jorå, ngn enstaka minut har jag nog alltid gjort!! (;
gråtit dig till sömns: yes
kysst en främling:  yapp
fått ett sugmärke: av din mamma =)
gjort ett sugmärke: ehhhhhhhhh ah, på din mamma!!
strulat med mer än en personer på en kväll: uscch, det lät slampigt!, och svar; nej, jag är ingen slampa =)
haft kvar känslor från ett tidigare förhållande:  nejjjjdu
sovit bredvid motsatt kön:  jaaa
smygit ut: om jag har?
varit så arg så du varit ute i flera timmar och bara varit:  YESSS
hånglat med en tjej: HAHAHAHAHAHAHA
rökt vattenpipa: YESSSSS!!!!!!!!!!!!!!
sovit över med samma person i en vecka: JAAAAA, JEENNIFER
åkt iväg nånstans med en kompis och sovit där: YE
varit jagad av polisen/securitas: yaaaa
gjort någonting du ångrat: yeaa
strulat med ditt ex:  najj
sagt nej till sex: jaa
gråtit framför någon du älskar: mm
slagit någon seriöst: jaaaaa!
blivit slagen seriöst: yes
något du önskade dig har slagit in: uaa!!
haft snöbollskrig: JAAA
gjort en snöängel: NEJJ
åkt pulka: yes :D
sovit i över 12 timmar: ja, hahah!
varit rädd: jaaa
velat dö:  njaa
saknat någon väldigt mycket: jaaaa
gråtit offentligt: yee

och slutligen, var 2009 bättre än 2008:  SÅÅÅÅ JÄVVLAAA MKE BÄTTTRE!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback