15 snart 16

åh, jag är helt sluuuut...klockan är bara åtta, och för mig känns den som 12!!!! så trött...aja, min dag har varit bra :D började med att vakna upp hos jennifer ;) åka hem, byta om till stalldressen, mocka skit. sen hem och duscha, vidare till kattis med jennifer, satt där och tittade på film! ;) och kääääka pepparkakor å julmust! (; så, ja..nu sitter jag här..när jag tittar på vad jag har skrivit, så känns det inte alls som jag har gjort så mke denna dag.hahah ;) har hunnit med mkt på detta lov, även fast det bara har varit en dag hitills! ;) jag och jenniger har gjort en del 2 av your mother...hhaha! (; (Y) IMORGON fyller jag år! (; ska till borlänge med papa och handla lite födelsedagsgrejjer ;D+ lite julklappar till nära & kära! den svåraste  blir till jennifer, jag har ingen anal till hur jag ska veta vad jag ska buyyya till henne! ;) JAG HOPPAS ATT HON FIXAR NGT TILL MIG IMON, det är typ det enda som jag ser fram emot med min födelsedag! (; haha, + pengarna då:...( om jag får några :( ) och tårta & ALLT.

kyssss

JENNIFER OM DU SER DETTA, SÅ ÖNSKAR JAG MIG DENNA MAN PÅ ETT SILVERFAT! <3333



SIXXXPACK
eller åtta (;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback