vilodag

en välförtjänt och välbehövlig vila blev det idag! passade bra, för imorgon ska jag träna ben! :)
har fortfarande träningsvärk dock, så vi får se hur det går ;) har fyllt på med massa mat idag, så
energin lär då finnas! 
 
har ridit idag också, var några månader sen! jäklar vad svettig jag blev, förut blev jag inte svettig efter ett riktigt dressyr pass, men idag var det jobbigt! så ridning är träning det också faktiskt ;D 
 
nu har jag kikat på svenska hollywood fruar, kikar igenom gamla bilder och garvar åt fulbilder, det är väl en jäkla tur bara jag kan se dom :*D haha
 
hur har ni gjort idag då? har ni vilat? jag försöker iallefall ha en vilodag i veckan, även fast jag skulle kunna träna på! men samtidigt så är vilan så viktig för återhämtning och muskelbyggandet, för det är ju under vilan kroppen reparerar sig och bygger! under träning bryter vi ner kroppen :) remember that! det är så lätt att man bara kör på och inte lyssnar på kroppen, till slut kommer man till en punkt där kroppen säger ifrån: och ja, då står du där med en skada och kanske inte kan träna riktigt på flera veckor om inte månader! mardrömsscenario!!
 
hoppas ni har haft en grym dag iaf! puss
 
 
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback