So tired

Gud är helt slut, sova, äta, plugga, träna repeat repeat haha :-) nu ligger jag i sängen & ska sova, bestämt mig för att sova ut imorgon och strunta i min dagliga morgonpromenad, nu börjar det bli så kallt ute så inte alls lika skönt att gå tidigt på morgonen :-(  jäkla skit...är helt underbart att starta morgonen med en powerwalk, dock lär sömnen prioriteras nu för att både huvudet & kropp får vila! :) 
 
Imorgon ska jag fortsätta plugga & har vilodag. Idag blev det lite bland pass på gymmet, började värma upp på bandet & var så jäkla pigg så började springa, fortfare & fortare, efter en stund tänkte jag; äe fafasen nu ska jag styrketräna, så tränade rygg med lite vila, öite halv dattigt pass, hade inte tålamod att vila mellan setet så körde mångreps och supersetade. Men det tog bra iaf (hoppas jag) haha, henrik sa att jag såg stark ut så det är ju positivt! :-) jag är dock sjukt sugen på att bara springa skiten ur mig.....får nog bli intervaller på fredag :-) dagen efter bendag 😂😢😄😉 
 
Haha jaja hur somhelst....hoppas ni haft en bra dag iaf! :-) 
Dagens träning:
Uppvämning löpband
Pullups x3
Latsdrag 15-20x3
Superset latsdrag bakom huvudet 10x3
Lats pulldown 12x3
Superset ryggresning 10x3
Roddmaskin 10x3
Superset enarmsrodd 10x3 
Dock har jag ej koll på repsen riktigt, körde på utannatt räkna :-) 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback