So stupid

Ibland är jag för envis för mitt eget bästa. Idag skulle jag haft vilodag då jag senast vilade förra onsdagen och har kört på hårt 6 dagar i rad, men rastlös som jag var så gick jag till gymmet ändå. Sämsta jag kunde göra, noll motivation och kroppen var inte alls på hugget. Blev inget hårt pass utan jag körde några magövningar sedan så stretchade jag igenom kroppen i ca 30 min! Så det var ändå värt att gå nu i efterhand med tanke på stretchingen som annars aldrig blir av! Positivt tänkande med allt ;-) 
 
Nu ska jag iaf VILA, måste lära mig att kunna slappna av, men ibland är det svårt! Jaja hur som, börjar iaf se resultat på min lilla rygg, definierad börjar den bli när jag står rakryggad utan att "spänna" mig :-)
 
Strive for progress, not perfection! 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback