oktober

åh, kom ju på att det är 1 oktober idag! <3
sitter här framför datorn med tända ljus, mysigt! :D 
dock ser ju lägenheten ut som ett bombnedslag, men det är ju en annan femma! ;)
 
känner att jag börjar bli lite krasslig, så åt en massa frysta bär som jag tinade i micron, så jäkla gott. så hade jag i mandelmjölk, tänkte att jag skulle avnjuta de framför datorn. men hör och häpna så märkte jag att det var slut när jag skulle sätta mig haha...alltså jag är för glupsk..kan inte vänta! äter jämt så jäkla fort :( ibland står jag upp och äter maten, typ värmer kyckling och potatis för sig, sen när potatisen är klar då har jag redan ätit upp kycklingen haha! så microtiden på 1 min känns som en evig lång väntan....
men helt ärligt så är det inte gott att äta sakta, det smakar inte samma sak och det är tråkigt! ;) fast vi alla är ju olika, det är en jäkla tur jag har en pojkvän som är snäppet värre i glupskhet, annars hade han nog blivit rädd för mig.
 
hursom, så har jag hunnit med ett gymbesök, chins, dips, pullups, biceps och triceps fick sig en liten genomkörare! skulle tränat vader, men som alltid så tänker jag "äh jag orkar inte, gör det imorgon"..vilket resulterar i att mina vader är lika stora som min handled typ! ;*D 
 
men ska önska er en trevlig kväll! puss
 
(jag har blivit så mycket starkare i chinsen, så jäkla gott) dock har jag inte tränat det på länge..tränade det mycket förut vilket resulterade i ett dåligt resultat, det blev liksom ingen utveckling. bröt ner kroppen så jag inte ens klarade en vanlig utan fick ta gummibandet.
Nu har jag fokuserat på andra övningar och vilat från chinsen ett tag, märker redan stor skillnad! så det är ett tips. om ni är fast i något så testa någon annan övning och gå sedan tillbaka och ta nya tag :) 
 
 dock är den här bilden typ 3 månader gammal, så det har hänt lite på baksidan! :) den största skillnaden är att jag har minskat på cardio och ÄTIT MER! lagt fokus på styrketräningen och inte så mycket kroppsviktsträning, chins ger ingen volym på musklerna så fokusera inte för mycket på kroppsviktsövningar om ni vill bygga muskler. Chins är en grymt bra övning att ha med i sitt ryggpass som ett komplement, det ger en grym överkroppsstyrka (sen är det en fantastisk känsla att kunna dra upp sig själv faktiskt) men det är somsagt vikterna som ger resultatet. 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback