Obliques

Godkväll!
Gud vad trött jag är, har precis ätit egengjord thaigryta, så jäkla mätt haha..matkoma 😁🍴🍝
 
Har dessutom en sjuk träningsvärk i magen + att revbenen gör sjukt ont, ömmar bara jag trycker på dem! Då vet man att man har träffat rätt 😂 är ju vissa delade meningar med magmuskler på tjejer, smaken är som baken! Vissa har lätt att få & vissa inte, det beror på vilken fettprocent man har också, jag har aldrig haft ett "sexpack" och siktar inte på att få det heller, med ranke på att jag håller på att bygga mer muskler så kommer min fettprocent gå upp också (såklart ☺). Men något jag tycker är snyggt är när man har synliga & väldefinierade obliques! Jag har ganska synliga så jag hoppas dom håller sig kvar 😄 
 
För att få en "vältränad" mage så är kosten A & o, det spelar ingen roll hur länge du står i plankan eller hur många situps du gör. Abs are made in the kitchen! Självklart ska man inte kasta magövningarna åt sidan, det är en viktig del i träningen att ha en stark bål, både för hållning och andra övningar som exempelvis marklyft & benböj (där tränas även bålen). 
Jag rekommenderar benlyft, brutalbänk, alla övningar där man känner kontakt med magen, det ska brännas! 
:-) som sagt, smaken är som baken! Men jag tycker det är snyggt med en vältränad mage 😃
 
Har ni några tips?
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback