mot nya mål

gud vad seg jag är...vaknade halv åtta i morse av att det "krampade" i magen, kändes som ett stort svart hål haha, så det blev en tidig frukost framför familjen kardashian! ska plugga lite nu och få lite saker gjort, jag har egentligen massvis att göra. men jag är så "chill" ibland och kan bara sitta och låta tiden gå utan att få saker gjort ibland....
 
hur som helst, så ska jag till ullared på lördag med min mamma och syster! ska bli så grymt kul, aldrig varit till ullared och jag känner hur shoppingfingrarna darrar! ;) ska bli grymt kul med en liten minisemester faktiskt, i need dat! idag ska jag ta det lungt på förmiddagen, sedan mot eftermiddagen har jag bestämt mig för ett riktigt jäkla pass, blir rygg & axlar! la upp en bild på min instagram igår natt @sofiawestman, på en del av min utveckling. Riktigt kul att se gamla bilder och hur man har utvecklats, jag har "deffat" till mig ganska rejält efter min cardioperiod kan man säga, sen från det har jag fokuserat på styrketräningen och mer mat vilket gjort att mer muskler börjar träda fram! jag har en lååång väg kvar, men jag vill sträva efter en frisk, sund och stark kropp och då tar det år av träning, no stress. Ingen quick fix, då kommer jag aldrig ha motivationen i det långa loppet faktiskt. Det är skönt att man har en pojkvän som börjar fatta intresset för träningen igen, då har man någon att träna med, även fast vi inte tränar tillsamans. Men skönt att bara ha någon att dra dit med, jag är som ett argt bi när jag tränar, jag är inne i min egna bubbla och vill inte bli störd, därför är det lätt att vi bråkar när vi tränar haha, tyvärr...MEN vet att det är jag det är fel på vid den fronten, för jag blir en riktig bitch när jag tränar. Blir jag störd mellan ett set så tappar jag fokus helt enkelt, så om ni ser mig träna och tänker;- fan vad sur hon verkar, SÅ är jag inte det! jag är tyvärr ingen social varelse när jag tränar, jag ser liksom inte människorna runt omkring mig, är så inne i mig själv..har svårt att småprata mellan seten och faktiskt få upp ögonen för andra och säga HEJ! haha, jag försöker dock men somsagt, ska försöka bättra mig! är faktiskt trevligt att vara social också! ;D
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback