Mornings like this

what a morning!
ställde klockan på halv nio för jag tänkte att jag skulle sova tillräckligt många timmar idag och inte
gå ut på någon promenad, men vaknade när J gick till jobbet och var jätte pigg, (eller okej överdriver när jag säger att jag var jätte pigg) men var iaf inte likt en klubbad säl som jag annars brukar känna mig som på morgonen...;) haha..så jag drack mina aminosyror, slog på bästa podden av tyngre, snörade på mig skorna och gick ut på en promenad, och det var det bästa jag kunde gjort! solen lyste och fick ett enormt rus inom mig, glädje helt enkelt, promenader är så rogivande! värt att gå upp tidigare varje morgon, det är en skön tid för sig själv att både fundera på saker och planera sin dag! :) 
 
nu sitter jag med den starkaste koppen kaffe jag kunde göra, blev jätte trött nu...föreläsningar är inte sådär jätte uppiggande om jag säger så! ;)
 
men hoppas ni får en grym dag, och dagen kan ju inte starta bättre än en redig skål med havregrynsgröt! jag äter alltid kvarg + keso först i en egen skål med kanel, låter havregrynsgröten kylas i kylen en stund (för då blir den lite ljummen och mer kompakt) så då äter jag den efter med osötad sylt och osötad mandelmjölk! just likeeee a queen ananananan
 
puss
 
 
 
går inte länge, tycker kring 40 min är alldeles lagomt! :)
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback