legday

åh jisses lord vad gott det var med mat efter detta träningspass...
idag avslutade jag helgens träningspass med ben, och det gick faktiskt super trotts att jag var jätte trött när jag vaknade imorse, sova ända till klockan 11 så man kände sig en aning seg! ;)
men åt en rejäl frukost, havregrynsgröt och kvarg så var man på banan igen! :)
 
Det blev ett väldigt långt pass, hela två timmar! men mina träningspass brukar inte vara så långa, men nu blev det så när jag startade med två basövningar, dvs knöböj och sumomark. Dom övningarna brukar ta typ en timme innan jag är klar, det blir många set & längre vila :) 
idag körde jag inte med några höga vikter, har känt av höften lite, så vill inte riskera någonting.
 
började med knäböj och körde pyramidset och ökade vikten för varje set
sen körde jag marklyft pyramid set, och minskade sedan vikten och körde "pyramiden" ner igen.
sen körde jag hipthrusters 50 kg 10x6
och bulgariska utfall i smith 10-12 reps x5 på vardera ben
sen avslutade jag med lite kickbacks, men alltså jag var helt slut, så visade bara övningen genom att filma haha! :)
som ni ser, inte så många övningar men många set! :) behöver inte vara svårare än så!
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback