FRIYAY

härligt med fredag! startade denna helg med att stiga upp tjugo i sju och gå till gymmet för ett skönt "cardiopass", blev en halvtimmes crosstrainer + en halvtimmes gång i högsta lutning på bandet! så 60 minuter då! :D
skulle egentligen träna mage också, men jag prioriterade att stretcha istället och spar magträningen till eftermiddagen, eftersom jag ska köra dubbelpass idag! :) 
 
annars då? har precis ätit frukost och sipprar just nu på en kopp kaffe, ska göra mig lite fräsch och gå ner till bibloteket och plugga lite! haft en jäkligt lugn vecka i skolan med knappt nå plugg, känns jätte konstigt och har lite svårt att slappna av på den fronten ;P
 
hoppas ni får en grym fredag iaf! för det skaaaa jag ha, fredagsfys före fredagsmys! självklart står det fredagsgotte som högsta prio ikväll, jag fungerar inte utan godis! tänker 80/20 på allt, 80 % ren mat, 20% unnar mig, ex lösgodis, glass, choklad...ja you name it. Har en kväll i veckan där jag unnar mig, annars sköter jag mig riktigt bra under veckorna, minns inte hur många månader sen jag åt socker under en veckodag! ;) men jag tycker om att ha det så, alla fungerar olika! :) 
 
puss
 
har ni någon last? äter ni godis på helgerna eller äter ni helt enkelt när ni är sugna? ;)
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback