det röda kisset

godförmiddag!
har precis vaknat efter en kort nap efter lunch, var ut på en 1 h promenad innan lunch i det fina vädret, sparade promenaden till senare idag, mycket skönare att promenera i solsken än när det är kallt och mörkt, burr! lika bra att passa på nu när det är fint :)
 
(OKEJ jag förstår inte varför jag berättar det här som jag skriver nedan, men om någon er av någon anledning är rädd för kroppens naturliga saker som ex urin bör ej läsa detta, OBSERVERA bör ej läsa detta, jag tar ej hänsyn till om du ej kommer kunna prata eller våga sova efter läst denna text...detta är baserad på en verklig händelse)
 
jag kanske ska börja med att förklara min rubrik? nu tror ni säkert jag stavat fel och menar den röda hunden eller den röda kissen (säger man kissar till katter nuförtiden?) haha jaja, iaf....DET röda kisset står det och jag menar alltså  mitt urin. För imorse när jag vakna och skulle spola så tar jag alltid förvana att titta ner i toaletten, haha det är jag väl inte ensam om hoppas jag? men denna morgon såg det inte ut som alla andra, utan det var rött, nej inte mens utan oröttmensblod, onormalt rött kiss. OCH jag tänkte, vaaaaaa är detta? självklart slog det mig att jag hade vätskebrist med tanke på gårdagens hårda pass som jag var HELT slut efter, så jag drog i mig några glas vatten och väntade och väntade och väntade
 
OCH väntade.....kändes ungefär som man satt nervöst i ett väntrum och bara väntade på att ens namn skulle bli uppropt..MEN tillslut så var det dags för toabesök numero två, så jag kikade ner igen när det var klart, OCH TROR NI INTE DET ÄR ÄNNU JÄVLA KONSTIGARE RÖTT DENNA GÅNG ALLTSÅ VAFAN?! 
SÅ ja, det blev google, google blev min utväg. Jag hade ej tid att vänta i kö på sjukvårdsupplysningen, så precis som alla gånger jag har googlat om något konstigt så är det första som alltid dyker upp, CANCER, TUMÖR I URINVÄGEN, VÄNTA INTE UTAN KONTAKTA VÅRDCENTRALEN DIREKT TYP
ja allt det värsta man kan tänka sig, så jag började planerade min begravning, kikade gravstenar och grät och satt och åt ben och jerry direkt ur burken och grät som ett barn (haha okej nej så illa var det inte) MEN jag skickade ett mms till min mamma på bilden för ett uttalande, JA vad skulle jag göra? lägga ut det på hedemora köpes och säljes och ba; okej admin får ta bort detta inlägg om det ej hör hit, men vet någon vad som är fel på mitt kiss?
 
HUR somhelst så fortsatte jag läsa på internet, TILLSLUT var det någon klok jäkel som skrev att det kunde bli rött om man hade ätit rödbetor!!!! OCH det är väl en jäkla tur jag dokumenterar sånt onödigt i denna blogg så jag kunde få det bekräftat att jag åt RÖDBETOR igår!! :DDDDDD så problem solved! jag är inte dödsjuk, och mitt urin är normalt..
 
SÅ avslutningsvis så är jag en erfarenhet rikare, och vill dela med er ifall ni äter rödbetor att kisset kan bli konstigt ej mensblod rött så inte ni blir lika rädda som mig och börjar googla! BRA då vet ni :D
 
puss
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback